استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

ظرفیت های ایلام زمینه ساز توسعه و پیشرفت است

ظرفیت های ایلام زمینه ساز توسعه و پیشرفت است

معاون استاندار: ظرفیت های ایلام زمینه ساز توسعه و پیشرفت است 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف، گفت: این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار جدید ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: ایلام دارای ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که سالانه بیشترین تعداد زائران عتبات عالیات از این مرز تردد می کنند و از سوی دیگر این مرز محل مبادلات تجاری است.

وی یادآور شد: ایلام همچنین در بخش های مختلف کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه دارای پتانسیل های فراوانی است که می تواند منجر به توسعه استان شود.

وی افزود: مرز مهران در استان ایلام امن ترین و نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است و این می تواند به توسعه استان کمک کند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم ایلام در انتخابات اخیر نیز بار دیگر ولایت مداری خود را اثبات کردند و همچون دوره های گذشته جزو استان های برتر از نظر مشارکت سیاسی در انتخابات بودند.

فتاحی تاکید کرد: مردم این استان در انتخابات اخیر با حضور پرشور در پای صندوق های رای ثابت کردند که به اصول انقلاب پایبند هستند.

وی در ادامه با اشاره کنگره سه هزار شهید استان ایلام، گفت: طی این ایام با لطف تمامی دستگاه های اجرایی استان اجلاسیه ها و برنامه های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شده است که جای قدردانی دارد.


🗓 | دو شنبه ۸ آذر  ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است