استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج سفر ریاست جمهوری به ایلام سریعتر جذب شود

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج سفر ریاست جمهوری به ایلام سریعتر جذب شود

معاون استاندار:

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج سفر ریاست جمهوری به ایلام سریعتر جذب شود

به گزارش روابط عمومی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج سفر ریاست جمهوری به استان ایلام باید هرچه سریعتر توسط دستگاه های مربوطه جذب شود.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در نشست کمیسیون بانک‌های استان اظهار داشت: در سفر اخیر رییس جمهوری به استان ایلام رقم قابل توجهی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان تخصیص یافت که بر اساس گزارش های بانک ملی هنوز بخشی از پرونده ها تکمیل نشده است.

وی از بانک ها خواست در روند تکمیل و پرداخت این تسهیلات سرعت ببخشند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار سردار شهید ایلام تاکید کرد: به تصویر کشیدن رشادت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و پاسداری مردم غیور ایلام از سرحدات مرزی و سالهای سخت جنگ تحمیلی برای حفظ این فرهنگ غنی ایثار و شهادت و مقاومت ضروری است.

رستمزاد یادآور شد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامش کنونی جامعه از برکت خون شهداست.

وی اضافه کرد: شهدا متعلق به هیچ کس نیستند، آنان انسان‌های آزاده و ایثارگری بودند که با اهدا جان خود و دفاع از ارزش‌های انقلاب با خداوند معامله کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک های عامل استان خواست در راستای مسئولیت اجتماعی خود با توجه به هزینه های بالای کنگره سرداران شهید بخشی از هزینه ها را تقبل و هرچه سریعتر کمک های خود را با ارسال فیش واریزی به این معاونت اعلام کنند تا طی نامه ای به سپاه استان اعلام شود.

رستمزاد اظهار داشت: ما در مقابل خون شهدا شرمنده ایم و باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی همچنین از بانک های عامل استان خواست در استمهال تسهیلات سیل و زلزله با مردم همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست دبیر کمیسیون بانک های استان گزارشی از وضعیت منابع و مصارف بانک های استان و مشکلات موجود ارایه کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است