استانداری ایلام

⚡️مدیر کل بانوان و خانواده استانداری:

رویه دورکاری زنان شاغل باید یکسان باشد/ برخورد مدیران و کارفرماها در اعمال بخشنامه دورکاری دارای تناقض است

رویه دورکاری زنان شاغل باید یکسان باشد/ برخورد مدیران و کارفرماها در اعمال بخشنامه دورکاری دارای تناقض است

⚡️مدیر کل بانوان و خانواده استانداری:

رویه دورکاری زنان شاغل باید یکسان باشد/ برخورد مدیران و کارفرماها در اعمال بخشنامه دورکاری دارای تناقض است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، زینب شیرخانی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا که با ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، خواستار وحدت رویه مدیران و کارفرماها در اعمال دورکاری زنان دارای شرایط دورکاری در استان شد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ بخشنامه دورکاری زنان دارای فرزند زیر ۶ سال، دارای فرزند معلول و مادران باردار از سوی مرکز، مدیران و کارفرمایان باید نگاه ویژه ای به اجرای آن داشته باشند.

وی افزود: باید چارچوب ضوابط این بخشنامه رعایت شود و نحوه برخورد، مغرضانه و دارای تناقض نباشد، زیرا اکنون بر اساس تماس های بانوان از گوشه و کنار استان شاهد برخورد سلیقه ای در اعمال این بخشنامه هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام یادآور شد: بسیاری از مدیران و کارفرماها رویه یکسانی را اجرا نمی کنند و نحوه برخورد آنها در اعمال بخشنامه دارای تناقض است.

شیرخانی تاکید کرد: با توجه به اهمیت بنیان خانواده و حفظ سلامت این افراد که دارای شرایط خاص هستند، نیاز است با یک وحدت رویه در اجرای بخشنامه از اعتراض سایر زنان شاغل پیشگیری شود.

وی در پایان اضافه کرد: بخشنامه اعمال دورکاری زنان به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود که امیدواریم عملیاتی تا دغدغه این بانوان برطرف شود.

🗓 | چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است