استانداری ایلام

مدیر کل پدافند غیر عامل خبر داد:

اجرای رزمایش خودحفاظتی پدافند غیر عامل در استانداری ایلام

اجرای رزمایش خودحفاظتی پدافند غیر عامل در استانداری ایلام

⚡️مدیر کل پدافند غیر عامل خبر داد:

اجرای رزمایش خودحفاظتی پدافند غیر عامل در استانداری ایلام

مدیر کل پدافند غیر عامل از اجرای رزمایش خودحفاظتی پدافند غیر عامل در محوطه استانداری ایلام خبرداد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد رحیمی  هدف از این رزمایش را سنجش آمادگی دستگاه‌ها، نیروها و امکانات و میزان آمادگی پاسخ به بحران  ها نشان کرد و گفت: این رزمایش با مشارکت دستگاههای سپاه امیرالمومنین استان،  نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری(آتش نشانی)، حراست استانداری، اداره کل بحران، روابط عمومی،
سازمان بسیج ادارات و کارمندان، حوزه مقاومت شهید سلیمی ادارات کل استان،
و کارکنان استانداری برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این رزمایش بر اساس سناریو تعریف شده به رفع خطر، حراست از نیروها، اموال و امکانات و دستگیری مهاجمین فرضی اقدام و سپس نسبت به عادی سازی وضعیت اقدام شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام تاکید کرد: خود حفاظتی با رعایت الزامات پدافند غیرعامل باید جزو  برنامه های  تمامی دستگاه های‌اداری استان باشد.
وی گفت : رزمایش خود حفاظتی دفاع از ادارات با هدف شناخت نقاط آسیب‌زا، حفاظت از ساختمان‌ها و اماکن، آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی در مواقع بحران  برگزار می شود.
 
محمد رحیمی ضمن تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌ها در مقابله با بحران، خود حفاظتی را امری ضروری برای تمامی دستگاه‌های اداری استان دانست و گفت: لازم است که دراین راستا‌ مدیران و کارکنان آموزش  لازم را‌ ببینند.

وی در پایان در جمع بندی رزمایش از میزان آمادگی بالای افراد، دستگاه‌ها و امکانات خبر داد و نتایج ارزیابی و گزارش ارزیابان را مطلوب توصیف نمود.

🗓 | چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است