استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

استاندار ایلام طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و روز ورزش را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت

استاندار ایلام طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و روز ورزش را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت

 پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

♦️ استاندار ایلام طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و روز ورزش را به جامعه ورزشی استان تبریک گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه از ورزش به عنوان یک پدیده ای فراگیر و تاثیر گذار بر حوزه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی نام می برند که علاوه بر نقش ممتاز بر سلامت و توسعه می‌تواند راهبردی موثر در بهبود روابط بین ملت ها و دولت ها نیز باشد.

استان­ ایلام از دیرباز مهد قهرمانان و پهلوانان نام آور بوده و فرهنگ، منش، مرام، اخلاق و معرفت پهلوانی ریشه‌ای تاریخی و عمیق در این مرز و بوم دارد.

قهرمانان نامداری که همواره با پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و انسانی و با اخلاص، تواضع و ادب در تمامی عرصه‌ها الگو‌های ارزشمندی ازخودگذشتگی، ایثار، فداکاری هستند و با افتخار آفرینی در میادین و آوردگاه‌های مختلف، سبب ایجاد غرور ملی و عزت کشور می‌شوند.

نامگذاری ۲۶ مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، علاوه بر قدرشناسی از دست اندرکاران، ورزشکاران، قهرمانان و مربیان است، 
فرصتی ارزشمند برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی بشمار می رود.

و این دیار قهرمان پرور به لحاظ دارا بودن ورزشکاران مدال آور المپیک، جهانی و آسیایی همواره سهمی چشمگیر و مهم در افتخارات ورزشی ایران اسلامی در عرصه های مختلف داشته است.

اينجانب ضمن تبريك هفته تربيت بدني و ورزش به همه مردم وزش دوست استان ایلام، از صميم قلب از همت بلند و تلاش هاي قابل تحسين و مثمرثمر تمام ورزشكاران، قهرمانان، مربيان، پيشكسوتان، هیئت هاي ورزشي و مسئولان و كاركنان زحمتكش و خدوم ورزش و جوانان استان كه نقش موثري در دستيابي به افتخارات مختلف ورزشي داشته اند، قدرداني مي نمايم و توفیق و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

🗓 | دو شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است