استانداری ایلام

استاندار ایلام:

پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت اصلی برنامه‌های مهم استان است

پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت اصلی برنامه‌های مهم استان است

⭕️ دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور 

استاندار ایلام:
✔️ پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت اصلی برنامه‌های مهم استان است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در دیدار با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف از مساعدت های وزارت کشور در برگزاری مراسم اربعین تقدیر کرد.

دکتر نوذری در ادامه با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گفت: اختصاص چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به استان ایلام که همزمان شد با هفته دفاع مقدس و اربعین نشان از شناخت درست رئیس محترم دولت سیزدهم در ارتباط با استانی است که در دفاع مقدس پیشقراول ایثار و فداکاری از میهن اسلامی بوده و امروز پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه السلام است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به شاخصه های مهم و بارز سفر استانی رئیس جمهور که با تمرکز بر محورهای اصلی توسعه در استان صورت پذیرفت، اظهار داشت: با توجه به مصوبات امیدبخشی که با اختصاص اعتبارات قابل ملاحظه ای نیز همراه بوده امروز افقی روشن در پیش روی ایلام قرار گرفته است.

دکتر نوذری افزود: اجرای مصوبات و دستورات رئیس جمهور در سفر اخیر به استان در اولویت اصلی برنامه های استان قرار گرفته است و امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات شاهد اثربخش این تصمیمات مهم در استان باشیم.

استاندار ایلام ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه های نیمه تمام و مهم استان گفت: تسریع در اتمام این پروژه ها از دغدغه های مهم ریاست محترم جمهوری بوده که این موضوع هم در اولویت اصلی امور دولت در استان قرار گرفته و در این راستا برنامه ریزی لازم نیز انجام شده است.

حوزه مرزی، تقسیمات کشوری، طرح های عمران شهری و روستایی و ... از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر وحیدی وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.

🗓 | دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است