استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران برنامه ریزی لازم را به منطور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور فراهم آورند/ همه متعهد به انجام امور و خدمت به مردم هستیم

مدیران برنامه ریزی لازم را به منطور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور فراهم آورند/ همه متعهد به انجام امور و خدمت به مردم هستیم

⚡️تقدیر مدیر کل اطلاعات و فرمانده سپاه استان از تلاش های استاندار درسفر سران قوا به استان و برگزاری اربعین

🔸استاندار ایلام:
مدیران برنامه ریزی لازم را به منطور اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور فراهم آورند/ همه متعهد به انجام امور و خدمت به مردم هستیم 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام دکتر محمدنوذریدر نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و برگزاری اربعین یک کار جمعی بود که ضرورت دارد از همه عزیزان خاصه اعضای شورای تامین، دستگاه‌های درگیر و مردم تشکر کنم، بر پیگیری های لازم،  برنامه ریزی و فراهم آوردن مقدمات کار به صورت ویژه جهت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یک افتخار است، گفت: همه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر انجام وظایف محوله و الزامات قانونی، متعهد به انجام امور و خدمت بی قید و شرط به مردم هستیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

استاندار ایلام از تصویب ۲۲ طرح و پروژه  زیربنایی استان در بخش های مختلف راه سازی، اربعین، آب و خاک و غیره خبر داد و بر اولویت پروژه های نیمه تمام در برنامه‌ریزی های بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی با تاکید براستمهال وام های خشکسالی و کشاورزی، خواستار پیگیری و چانه زنی مدیران در کسب اعتبارات ملی برای توسعه استان شد.

محمد نوذری با تشکر از همدلی و همراهی همه مسئولان در رده های مختلف و مردم در بحث سفر ریاست جمهوری، مصوبات سفر و برگزاری اربعین، گفت: هدف همه ما توسعه استان و تقویت زیرساخت ها در حوزه های مختلف راه، راه آهن، اربعین و تکمیل پروزه های نیمه تمام و توسعه طرح های حوزه نفت و گاز شد.

وی بر ضرورت تشکیل  یک تیم برای پیگیری مصوبات سفر و ایجاد دبیرخانه استانی با مسئولیت مدیریت برنامه‌ریزی استان و متناظر با آن در دبیرخانه دستگاههای اجرایی با مسئولیت معاونین دستگاه و پیگیری مدیران تاکید کرد.

⭕️تقدیر مدیر کل اطلاعات استان از تلاش های استاندار

مدیر کل اطلاعات استان نیز در ادامه از تلاش های استاندار در راستای به ثمر رسیدن سفر رئیس جمهور، اجرای مصوبات تاثیرگذار و دیپلماسی خارجی در روند توسعه استان تقدیر کرد.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت های بین المللی استان برای توسعه شد و گفت: اگر زیرساخت های لازم در استان تکمیل شود می توان شاهد توسعه روابط دوجانبه استان ایلام با عراق در حوزه های  مختلف گردشگری، توریسم درمانی، آموزش، بهداشت و درمان شد.

⭕️تقدیر فرمانده سپاه استان از تلاش های استاندار در مدیریت سفر های سران قوا به استان و برگزاری کم هزینه اربعین

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان همچنین در ادامه در این نشست از تلاش های استاندار در راستای مدیریت سفر های سران قوا به استان و پیگیری های دلسوزانه و همچنین مدیریت کم هزینه اربعین تقدیر و تشکر کرد.

سردار شاکرمیَ با بیان اینکه در معیت رئیس جمهور محترم در داخل خودرو شخصا شاهد تلاش های دلسوزانه استاندار در پیگیری مطالبات مردمی استان بودم، گفت: به عنوان یک رسالت انسانی و درس اخلاقی بر خود لازم می دانم که از جناب استاندار تشکر کنم.

وی با بیان اينکه در سفر رئیس جمهور محترم  به اندازه چند سال اعتبار به استان تزریق شده امیدوارم با حمایت و پیگیری های مدیران شاهد توسعه زیرساخت های استان باشیم.

🗓 | شنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است