استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

رعایت پروتکلها، فاصله گداری اجتماعی و زدن ماسک در تجمعات همچنان یک ضرورت است/ تاکید بر آمادگی دستگاه‌ها و فراهم آوردن امکانات زیرساختی و بهداشتی در مرز مهران برای بازگشت زوار

رعایت پروتکلها، فاصله گداری اجتماعی و زدن ماسک در تجمعات همچنان یک ضرورت است/ تاکید بر آمادگی دستگاه‌ها و فراهم آوردن امکانات زیرساختی و بهداشتی در مرز مهران برای بازگشت زوار

⚡️معاون سیاسی امنیتی:

رعایت پروتکلها، فاصله گداری اجتماعی و زدن ماسک در تجمعات همچنان یک ضرورت است/ تاکید بر آمادگی دستگاه‌ها و فراهم آوردن امکانات زیرساختی و بهداشتی در مرز مهران برای بازگشت زوار/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی در نشست ۸۹م ستاد کرونای استان با تشکر از کادر درمان، دانشگاه علوم پزشکی، اصناف و بازاریان و همه دستگاه‌ها و نهادهای درگیر در مدیریت کرونا بخاطر اقدامات خوبی که انجام شده، اظهار داشت: در پیک پنجم کرونا بخاطر ساده انگاری و عدم رعایت پروتکلها شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها بودیم که با توجه به اینکه شرایط سختی را پشت سرگذاشتیم، نباید عدم رعایت پروتکل ها ما را به شرایط قبل بازگرداند، بلکه باید با زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دقیق پروتکل ها زمینه برچیده شدن این ویروس منحوس نیز فراهم آید.
🔸وی با بیان اینکه انجام مقایسه تطبیقی سال قبل و سال جاری و اعلام نتایج برای مردم ضرورت دارد، بر اعلام هشدار با زبان آمار به مردم تاکید کرد.
🔸الیاس فتاحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تردد زمینی به سمت عراق نداریم، ولی در برگشت طبق برنامه ریزی بعمل آمده و اعلام دولت عراق، برگشت زوار از مرز مهران انجام می شود، بر برنامه ریزی و فراهم آوردن کلیه امکانات زیرساختی و بهداشتی مورد نیاز از قبیل تست پی سی ار ،  محل قرنطینه موقت، انتقال افراد به شهرهای محل سکونت خود و .. در پایانه مرزی مهران  و قبل از ورود به کشور تاکید کرد.
🔸وی با تاکید بر تشکیل کمیته ای برای رصد وضعیت زائران، خواستار، تمهیدات لازم در این زمینه شد.
🔸معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی و انجام کارهای جمعی خواستار رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در تجمعات و نیز اطلاع رسانی از طریق جهاد کشاورزی، صدا و سیما و رسانه ها در این خصوص شد.
🔸وی با تقدیر از انجام واکسیناسیون در برخی. شهرستانها، از فرمانداران و بخشداران خواست با کار بیشتر واطلاع رسانی به موقع نسبت به افزایش میزان واکسیناسیون جامعه هدف، مادران باردار و واکسیناسیون عمومی اقدام، و از همه ظرفیت های برای توسعه آن بهره گیرند.
 🔸فتاحی در پایان خواستار تشکیل پایگاه‌های امداد رسانی در مهران با شرح وظایف مشخص و همکاری همه دستگاهها، توسعه همکاریها در قالب طرح شهید سلیمانی، رعایت دستورالعملها و اجرای پروتکل ها در فرودگاه ایلام، رفع مشکل بهداشتی و رعایت پروتکل ها در نانوایی ها و پیگیری وضعیت شهرستان ایوان تا بهبود شرایط شد.

🗓 | شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است