استانداری ایلام

معاوان اقتصادی

هشت شرکت تعاونی برتر استان و یک تعاونی برتر ملی معرفی شدند

هشت شرکت تعاونی برتر استان و یک تعاونی برتر ملی معرفی شدند

هشت شرکت تعاونی برتر استان و یک تعاونی برتر ملی معرفی شدند

⚡️معاون اقتصادی استاندار:

تعاونی ها با ترسیم الگوهای کارآفرینی افق تازه ای را برای اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه فراهم می اورند/ تعاون اصل سرمایه گذاری راتضمین و مسئولیت پذیری را ترویج می دهد
⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  جهانگیر رستمزاد در آیین جشنواره معرفی تعاونی های برترکشور ی و استانی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: ۲۶۸ پروژه تعاونی با اعتبار سه هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان با اشتغالزایی حدود هفت هزار نفر در حوزه های مختلف تولید، توزیع و خدمات همزمان در سراسر کشور افتتاح شدکه شایسته تقدیر است.
🔸وی با بیان اینکه تعاون نوعی همکاری جمعی و اشتراک مساعی در رفع نیازمندی‌های همگانی است و علاوه بر اینکه سبب جلوگیری از احتکار و تورم می شود، اصل سرمایه گذاری راتضمین و مسئولیت پذیری را ترویج می کند.
🔸معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به فلسفه تشکیل تعاونی و بهره گیری از خرد جمعی، ابراز داشت: تعاونی ها به منظور رفع نیازمندی های مشترک و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی جوامع، مشارکت در تحصیل کالا و خدمات با قیمتی ارزان تر و حذف واسطه ها بین تولیدکننده و مصرف کننده و نیز همکاری و تعاون در جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از مضرات احتمالی تشکیل شده اند که این مهم یک رسالت خطیر و کاری ارزشمند است.
🔸وی در پایان با تقدیر از اهتمام مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف کشاورزی، خدمات، گردشگری و ...گفت: تعاونی ها با ترسیم الگوهای کارآفرینی افق تازه ای را برای اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه فراهم می اورند که تعداد تعاونی های برتر استان در این جشنواره نشان از تلاش دستگاههای مرتبط و پشتکار جوانان کارآفرین استان دارد.

⭕️مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: یکی از برنامه های مهم وزارت با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی جهت توسعه و ترویج کارآفرینی درقالب تشکل‌های تعاونی است.
شکراله شیرخانی افزود: بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی تعاونی های برتر در سراسر کشور و معرفی آنها به عنوان الگوهای برتر کارآفرینی و اشتغال به آحاد جامعه بخصوص جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره تعاونی های برتر می نماید.
وی ادامه داد: ۶۵۹ تعاونی از مجموع تعاونی های استان را بانوان تشکیل می دهند و هم اکنون فرصت اشتغال بیش از چهار هزار و ۷۷۹ نفر را فراهم کرده اند.
شیرخانی اظهار داشت: هم اکنون سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته استان تشکیل و ثبت شده و اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت ها و اتحادیه های تعاونی ۲۶ هزار و ۶۴۷ نفر است.
وی عنوان کرد: شرکت تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان بعنوان تعاونی برتر ملی معرفی شد که این شرکت تعاونی برای بیش از ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده و مشغول فعالیت است.

🔹در این مراسم هشت شرکت تعاونی شرکت تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام، شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، شرکت تعاونی ۳۴۳۹ مجتمع گردشگری دهکده آبی کیان، شرکت تعاونی ۳۷۸۵ هریس بافان، شرکت تعاونی ۳۱۱۸ تولید درب و پنجره، شرکت تعاونی مرزنشینان شهرک اسلامیه و بانرحمان، شرکت تعاونی ۱۰۱ پرواربندی گوساله و شرکت تعاونی ۴۰۳۵ نقش نما بعنوان تعاونی ها برتر استان معرفی شدند.

🗓 | سه شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است