استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام در قرارگاه ویژه اربعین:

اجرای زیرساخت های اربعین باید به صورت پایدار و طولانی‌مدت باشد

اجرای زیرساخت های اربعین باید به صورت پایدار و طولانی‌مدت باشد

معاون عمرانی استاندار ایلام در قرارگاه ویژه اربعین:
اجرای زیرساخت های اربعین باید به صورت پایدار و طولانی‌مدت باشد
معاون عمرانی استاندار ایلام در قرارگاه ویژه اربعین خواستار اجرای زیرساخت های اربعین به صورت پایدار و طولانی مدت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام احمد کرمی در قرارگاه ویژه اربعین که با حضور سردار حسین آبادی مسئول بازرسی و دبیر ستاد اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از مدیران کل استان  و فرماندار مهران برگزار شد با بیان این مطلب تاکید کرد: زیرساخت هایی را که برای اربعین خصوصاً در مهران اجرا می‌کنیم باید طولانی مدت و حداقل برای ۵۰ سال آینده در نظر گرفته شود چراکه ما بیش از ۱۷ سال اربعین را در فصل گرما در مهران خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه زمان اندکی تا اجرای برگزاری کنگره عظیم اربعین داریم گفت:  مدیران اجرایی باید به صورت میدانی و هفتگی نسبت به پیگیری پروژه های اربعین اقدام کنند تا بتوانیم این پروژه ها را برای اربعین ۱۴۰۰ در اختیار داشته باشیم.
معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه جلسات قرارگاه ویژه اربعین و کارگروه زیرساخت اربعین هر دو هفته یک بار در مهران برگزار می شود خاطرنشان کرد: پیشرفت پروژه ها و مباحث مربوط به اربعین در این جلسات به صورت روتین و مستمر پیگیری خواهد شد.
وی با تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و دکتر مخبر مدیر عامل و همچنین سردار حسین آبادی مسئول ستاد اربعین این نهاد تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  (ره)  کارهای بسیار خوبی برای ستاد اربعین داشته است و برای رفع نیازهای ضروری و زیرساخت های اضطراری سی میلیارد تومان اختصاص داده است.
 وی  با تبریک به آقای فروغی وزنه بردار ایلامی که موفق به کسب مدال طلا المپیک شده خاطرنشان کرد: مردم و جوانان استان ایلام همواره در راه اعتلای کشور و انقلاب جانفشانی کرده  و چه در دوران دفاع مقدس، در صحنه های مختلف  آز جمله سیاسی ، انتخابات و میادین ورزشی و اخیراً هم در میزبانی زوار اربعین نقش بسزایی ایفا کرده اند.
وی با تأکید بر اینکه اولویت ما در سال ۱۴۰۰ آبرسانی پایدار به مرز مهران و پایانه مرزی و همچنین احداث سایه بان و سرویس های بهداشتی است ابراز داشت: بحث تامین برق پایدار از اصلی ترین نیازهای مرز مهران است که باید مد نظر قرار گیرد همچنین موارد بهداشتی و حضور همکاران بهداشت و درمان در مرز مهران بسیار اهمیت دارد که در این خصوص نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود.

🗓 | شنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است