استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند/روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند!

مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند/روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند!

⭕️ سه اولویت مهم و پایانی دولت دوازدهم در استان ایلام ...
 
استاندار ایلام:
✅ مدیران تا لحظه آخر مسئولیت در امر خدمت رسانی به مردم پرتوان کار کنند/روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند!

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری عصر امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه با اشاره به روزهای آخر کار دولت دوازدهم خطاب به مدیران استان گفت: همه ما وظیفه داریم تا آخرین دقایق مسئولیت خود با تمام توان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

◻️ وی در ادامه با عنوان این مطلب که روزهای آخر کار دولت سلب مسئولیت از مدیران نمی کند، تاکید کرد: امروز دولت در شرایط بسیار سختی به سر می برد، از یک طرف با تحریم‌های ناجوانمردانه و بروز مسائل و مشکلات اقتصادی روبرو هست و از طرفی با شرایط قرمز کرونایی و از جهتی نیز با مسایل و مشکلات شرایط اقلیمی و تبعات حاصل از آن مواجه بوده که سر و سامان دادن به این موضوعات نیازمند اهتمام جدی تر و تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم است.

◻️ استاندار ایلام تلاش در جهت رفع مسائل اقتصادی، بهبود شرایط کرونایی و پایدار نمودن خدمات در حوزه آب و برق را سه اولویت مهم دولت در استان در این روزهای آخر عنوان کرد و گفت: در این سه زمینه علاوه بر عزم و اراده بالای مسئولان نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم برای غلبه بر مشکلات پیش رو هستیم و خوشبختانه امروز این وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در استان ایلام بی بدیل است.

◻️ وی در پایان با اشاره به برخی مسایل و مشکلات آب و برق در استان گفت: علی رغم اینکه امسال شاهد کاهش بی سابقه نزولات جوی در کشور و استان بودیم اما نباید تمام مسایل و مشکلات در این حوزه را به پای شرایط اقلیمی گذاشت و دستگاه های متولی بایست در این زمینه نهایت تلاش و جدیت خود را برای پایدار نمودن خدمات آب و برق در استان انجام دهند.

🗓 | پنج شنبه  ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است