استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار استاندار ایلام با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

دیدار استاندار ایلام با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

⭕️ دیدار استاندار ایلام با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

♦️استاندار ایلام در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور مسائل و مشکلات استان را پیگیری کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری در ادامه رایزنی های خود در مرکز پس از دیدار با دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر عرف معاون سیاسی وزیر کشور با دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه های مرزی خواستار مساعدت بیشتر وزارت کشور در ایجاد بازارچه هلاله شمالی شد و گفت: خوشبختانه دولت در استان نگاه ویژه ای به امور مرزی داشته است و در این راستا تاکنون بازارچه چیلات، چنگوله و گذر مررزی چیلات را تصویب نموده است و امروز با توجه به تصویب بازارچه هلاله شمالی در کمیسیون های تخصصی مربوطه نیاز است این موضوع در هیئت دولت نیز مطرح شود و به سرانجام برسد.

دکتر نوروزی در ادامه گزارشی از طرح ها و پروژه های اربعین ارائه داد و گفت: در اواخر کار دولت اولویت ما اتمام طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالا بوده که در این میان پروژه های مرزی و اربعین از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از سیاست دولت برای تقویت مرز گفت: واضح است که هرچه قدر بتوانیم به عمران و آبادانی در این مناطق بپردازیم ضمن معکوس کردن مهاجرت برای امنیت بیشتر در مرزها سرمایه‌گذاری کرده ایم.

🔹بر اساس این گزارش در ادامه دکتر ذوالفقاری نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده استاندار ایلام قول مساعد داد.

♦️گفتنی است که در دیدار دیروز استاندار ایلام با وزیر کشور جهت تکمیل طرح ها و پروژه های مررزی استان ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

🗓 | سه شنبه  ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است