استانداری ایلام

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا

محدودیت تردد در جاده های کشور متناسب با رنگبندی ها اجرا می شود/ مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند

محدودیت تردد در جاده های کشور متناسب با رنگبندی ها اجرا می شود/ مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا:
باید تلاش کنیم واکسیناسیون بعنوان یک فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود/ مردم همکاری کنند
محدودیت تردد در جاده های کشور متناسب با رنگبندی ها اجرا می شود/ مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: فرهنگ سازی در زمینه واکسیناسیون کرونا در مناطق مختلف با کمک گرفتن از تمامی ظرفیت ها باید انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه روند واکسیناسیون در ایلام به ویژه در شهرستان‌های با وضعیت قرمز باید تسریع یابد، گفت: فرایند واکسیناسیون فرایندی علمی و تایید شده است و باید بعنوان یک فرهنگ عالب در جامعه نهاینه شود، مردم به متولیان امر اعتماد کنند و در انجام واکسیناسیون برای رده های سنی همکاری نمایند.
وی افزود: ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران، معتمدین و بزرگان شهرستان‌ها برای ترویج و فرهنگ سازی واکسیناسیون پیش قدم شوند.

جهانگیر رستمزاد با تاکید به دستگاههای حمایتی
خواستار ترغیب و ثبت نام افراد تحت پوشش شد و گفت: کمیته امداد و بهزیستی افراد بالای ۶۰ سال  تحت پوشش خود را به انجام واکسیناسیون تشویق نمایند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: حضور افراد در آرامستانها ممنوع است، مردم از پیاده روی به سمت ارامستانها پرهیز کنند.
وی گفت: رعایت پروتکل ها و دستور العمل ها در بانکها بعنوان مراکزی سربسته ضرورت دارد، با شعبی که تجمعات زیادی دارند و فاصله گداری اجتماعی و اجرای پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد می شود.
جهانگیر رستمزاد یادآور شد: با نصب تهویه، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش تعدد مراجعین با نوبت دهی آنلاین توسط بانک ها می توان بخشی از تجمعات مردم را مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه دورکاری، تعطیلی نیست گفت: بانکها بخش هایی از کار ارباب رجوع که از طریق سیستم انجام می شود را طوری مدیریت نمایند که مشکلی نه برای مردم و نه برای کارکنان پیش اید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا همچنین به رعایت پروتکل ها در تالارها، باشگاه ها و کافه ها تاکید کرد.
وی گفت: تردد در جاده های کشور متناسب با شرایط رنگبندیها اجرا می شود، صدا و سیما و رسانه ها شرایط کشور را برای مردم تبیین و تحلیل نمایند تا مردم سفرهای خود را مدیریت کنند،  ورود و خروج به استانهای تهران و البرز با شدت بیشتری اعمال می شود.

 رستمزاد در پایان با اشاره به شرایط حاد مهران گفت: با جدیت پیگیر بهبود وضعیت این شهرستان هستیم، اما آمار بستری ها همچنان نگران کننده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است