استانداری ایلام

اطفاء حریق جنگل ها و مراتع بعهده وزارت کشاورزی ، با همکاری نیروهای مسلح می باشد

اطفاء حریق جنگل ها و مراتع بعهده وزارت کشاورزی ، با همکاری نیروهای مسلح می باشد

اطفاء حریق جنگل ها و مراتع  بعهده وزارت کشاورزی ، با همکاری نیروهای مسلح  می باشد

سعید رضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران در نشست ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور استاندار ایلام و اعضای ستاد مدیریت بحران استانکه در محل سالن جلسات استانداری  تشکیل شد  توضیحاتی در خصوص قانون جدید مدیریت بحران و مسئولیت اطفائ حریق ارائه نمود .

وی گفت :برابر جزء (۲) بند خ ماده (۱۴) قانون مدیریت بحران کشور ، اطفاء حریق جنگل ها و مراتع  بعهده وزارت کشاورزی ، با همکاری نیروهای مسلح  می باشد و در این راستا سایر دستگاهها نیز برابر ماده (۲) همین قانون باید اهتمام جدی دراین زمینه  بعمل آورند . 

وی گفت در دولت تدبیر و امید جهت حمایت از کشاورزان اسیب دید ه از حوادث غیر مترقبه و به موجب بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده به مدت سه سال تمدید امهال شده است .
کریمیان اضافه کرد : در همین در همین راستا طی سه مرحله مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال و ۲۳۰میلیارد ریال و ۱۰۰ میلیارد ریال به استان طی سال های ۹۸و ۹۹ اختصاص یافته و کاملاجذب شده است .

 کریمیان از اعضای ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خواست با توجه به گرمی  شدن هوا و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع آمادگی کامل برای اطفاء حریق داشته باشند..

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است