استانداری ایلام

سرپرست معاون اقتصادی استاندار:

عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل باید برای مردم بازگو شود

عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل باید برای مردم بازگو شود

عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل باید برای مردم بازگو شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل باید برای مردم بازگو شود تا در جریان تلاش مسوولان برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و تثبیت اشتغال قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در این شرایط که دشمنان خارجی و معاندان نظام در حال پمپاژ ناامیدی و یاس در بین مردم هستند و سعی دارند آنان را از نظام دلسرد کنند، باید تلاش ها و عملکرد مسوولان بخش های مختلف به صورت شفاف بازگو شود تا مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

وی اضافه کرد: مجموعه اقتصادی استان ایلام در اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل با توجه به ارزیابی مرکز، عملکرد بسیار خوبی داشته اند و این نشان از تلاش و اهتمام جدی این مجموعه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعال استان است.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: استاندار سابق آقای سلیمانی دشتکی اهتمام جدی بر برگزاری مرتب جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی داشتند و همواره پیگیر رفع مشکلات بودند.

رستم زاد گفت: با همه مشکلات و موانع پیگیری های مناسبی برای رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال و احیا واجدهای راکد و تملک شده انجام گرفته و همین مساله موجب شد که لحظه ای از توسعه اقتصادی استان غافل نباشیم.

وی افزود: کسی خیال نکند به خاطر تغییر استاندار یا اواخر سال و پایان دولت کار تعطیل است، همه با تمام توان پای کار هستیم و با توجه به رسالت اصلی خدمت به مردم و تلاش برای اقتدار و خودکفایی نظام تلاش می کنیم.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با انتقاد از عدم حضور روابط عمومی و صدا و سیمای مرکز استان برای انعکاس گزارش مربوط به این نشست گفت: مردم باید در جریان عملکرد دستگاه ها قرار گیرند.

رستم زاد پس از اتمام گزارش مدیرکل صنعت از عملکرد اقتصاد مقاومتی این حوزه گفت: صنعت و معدن عملکرد خوبی داشته و سعی در رفع مشکلات اقتصادی و توسعه ای استان داشته است.

وی تاکید کرد: برخی فعالیت ها به خاطر اینکه به حاشیه نروند به صورت غیر علنی پیگیری می کنیم به عنوان مثال در بحث پارک پلی پروپیلن جلسات متعددی برگزار کردیم که انشالله به نتایج خوبی می رسیم که با احداث این پارک امیدواریم، مشکل استخدام و معضل بیکاری بیش از پنج هزار نفر از جوانان استان برطرف شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است