استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام در جلسه مجمع مردمی صلح و سازش غرب کشور:

هر جا کارها را به مردم واگذار کردیم موفق بودیم/حضور مردم در صحنه ضامن موفقیت در امور است

هر جا کارها را به مردم واگذار کردیم موفق بودیم/حضور مردم در صحنه ضامن موفقیت در امور است

[ مسیر توسعه استان از راه وحدت و برادری و همدلی می گذرد و در این مسیر گوش های ما مسئولان برای شنیدن خواسته ها، مطالبات، راهنمایی ها و پیشنهادات سازنده مردم باز است ...]

سرپرست استانداری ایلام در جلسه مجمع مردمی صلح و سازش غرب کشور:
⭕️ هر جا کارها را به مردم واگذار کردیم موفق بودیم/حضور مردم در صحنه ضامن موفقیت در امور است/مصلحان و بزرگان در بحث اقناع سازی افکار عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی ورود کنند/انتخابات یک اصل اساسی در تعیین سرنوشت توسط مردم است/خواستار مشارکت بالا در انتخابات هستیم/در مسیر توسعه استان دست ما به سوی مردم دراز است/عزم ما برای حرکت در مسیر توسعه استان جدی است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری عصر امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه در نشست مجمع مردمی صلح و سازش غرب کشور خواستار ورود بزرگان و مصلحان استان به امر فرهنگ سازی برای رعایت پرتکل های بهداشتی و عدم حضور مردم در اجتماعات، مراسمات و شب نشینی ها شد و گفت: مشارکت مرم ضامن موفقیت در امور پیش رو است و هر جا که از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

وی با بیان این مهم که در امور پیش رو دست نیاز به طرف مردم دراز می کنم، گفت: امروز رفع مسائل و مشکلات جامعه نیازمند تلاش همکاری و کمک همگانی است و در این راستا برای پیشبرد امور از همه مردم عزیز و شریف استان به یاری و کمک می کنم.

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اولویت کاری استان در حوزه ی آسیب های اجتماعی ابراز داشت: ما برنامه ریزی های لازم برای ۴ حوزه ی خودکشی، طلاق ، اعتیاد و حاشیه نشینی در استان انجام داده ایم و با همکاری و مشارکت های مردمی اقدامات خوبی نیز در این حوزه صورت گرفته است که جدای از خودکشی که رتبه ی خوبی در کشور نداریم در اکثر آسیب های اجتماعی چون طلاق رتبه ۳۱ کشور، اعتیاد استان ۲۹ کشور و ... در رتبه های اخر کشور هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بزرگان و ریش سفیدان استان در هیئت های صلح و سازش تأکید کرد: در بحث ایجاد یک مرکز برای فعالیت هیئت های صلح و سازش یک مکان مناسب در اختیار این هیئت ها قرار خواهد گرفت.

دکتر نوذری در بخش دیگری از سخنان خود به بحث کرونا در استان اشاره کرد و گفت: امروز دقیقا یک سال از از درگیری ما با کرونا می گذرد و معلوم نیست که بشر تا چه زمانی از دست این ویروس منحوس خلاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: امروز ویروس جهش یافته انگلیسی وارد کشور شده است و اوضاء برخی از استان های اطراف ما خوب نیست و از شما بزرگان می خواهم که در زمینه فرهنگ سازی برای کنترل این بیماری همکار ما باشید و خصوصا در بحث برگزاری مراسمات مختلف و فرهنگ سازی برای عدم حضور مردم در این اجتماعات کمک کار و یاری گر باشید.

وی افزود: امروز سبک زندگی ما در دوران کرونا تغییر کرده است و با توجه به همه گیری این ویروس بسیاری از فرهنگها و مراسم و آیین ها تغییر یافته است.
 
سرپرست استانداری ایلام در بخش سوم از صحبت‌های خود مشارکت در انتخابات را یک اصل اساسی تعیین سرنوشت توسط مردم دانست و افزود: در حال شروع فرایندهای انتخابات هستیم و از ۲۰ اسفند بحث ثبت نام شوراهای شهر و روستا شروع خواهد شد و همه ی تلاش ما بر سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری در انتخابات است که در این راستا نیازمند کمک و همکاری بزرگان و مصلحان برای  مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستیم.
 
وی در پایان با عنوان این مطلب که عزم ما برای حرکت در مسیر توسعه استان جدی است، تاکید کرد: مسیر توسعه استان از راه وحدت و برادری و همدلی می گذرد و در این مسیر گوش های ما مسئولان برای شنیدن خواسته ها، مطالبات، راهنمایی ها و پیشنهادات سازنده مردم باز است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که استان را به سمت توسعه حرکت دهیم در این مسیر خطیر سخت نیازمند یاری و مشارکت مردم هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است