استانداری ایلام

سرپرست استانداری ایلام:

عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است/تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست

عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است/تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست

سرپرست استانداری ایلام:
⭕️ عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است/تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز دوشنبه ۴ اسفند ماه در نشست شورای تامین مسکن استان یکی از مشکلات و دغدغه های جوانان استان را تامین مسکن دانست و گفت: با این حال عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است.

وی با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، گفت: بانک های عامل باید روند پرداخت وام مسکن محرومان را تسهیل کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص ۲ هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: برای بهره‌برداری کامل از طرح ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان دولت، نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات هستیم.

دکتر نوذری ایلام تاکید کرد: مشکل اصلی متقاضیان ساخت مسکن محرومان در حال حاضر نداشتن ضمانت است که بانک ها باید در راستای کمک به این قشر طبق قانون با ضمانت زنجیره ای موافقت کنند.

وی افزود: حذف اعتبارسنجی و تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها بعنوان یک اصل مهم برای پایان کار و ساخت هر واحد مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه تاکید کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان و جامعه هدف این استان که فاقد مسکن هستند، بخش اعظمی از مشکلات این قشر را بر طرف می‌کند.

وی با قدردانی از استاندار سابق به جهت اهتمام و توجه ویژه به بخش تامین مسکن خانوارهای محروم استان، افزود: دستگاه های اجرایی نیز نقش مهمی در این موفقیت داشته و تا پایان این طرح نیز نیازمند اهتمام و تعامل آنان هستیم.

دکتر نوذری در ادامه از مدیران عامل بانک های استان خواست که در اسرع وقت جلسه هماهنگی برای رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات مسکن محرومان برگزار کرده و در آن جلسه اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات آنان اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: صورتجلسه این نشست و راهکارها ارایه شده باید به روسای شعبات بانک ها در کلیه شهرستان جهت سهولت پرداخت این تسهیلات ابلاغ شود.

سرپرست استانداری ایلام همچنین از فرمانداران کلیه شهرستان ها خواست که به برگزاری جلسات هماهنگی و همچنین ساماندهی متقاضیان، سرعت بخشی پرداخت این تسهیلات را با همکاری سایر نهادها در دستور کار خود قرار دهند.

نوذری در ادامه بر لزوم عملیاتی شدن اقدامات و رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن محرومان تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت بالای فرمانداران برای رفع این مشکلات و موانع پیش رو شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است