استانداری ایلام

شیرخانی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد

نخستین کمپ ترک اعتیاد بانوان در ایلام افتتاح شد
همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان روز یکشنبه مورخ 19/11/99 با حضور معاون دادستان، مدیر کل دفترامور  بانوان و خانواده استانداری ایلام، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مسئولان بهزیستی افتتاح شد.
زینب شیرخانی، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام در آیین افتتاحیه مرکز آینه در آینه  ویژه بانوان با تقدیر از تلاش های مجموعه بهزیستی برای راه اندازی این مرکز از همه دستگاه های مربوطه خواست همکاری لازم برای حمایت از این مرکز داشته باشند.ایشان همچنین گفتند : این مرکز نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد بدنبال خواهد داشت.
مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: این مرکز شانزدهمین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد استان است که با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر ایجاد و راه اندازی شده است.
زهرا همتی فعالیت کمپ های ترک اعتیاد را یکی از روش های درمانی موفق در بهبود افراد مصرف کننده مواد مخدر عنوان کرد و افزود: امسال در مجموع ۷۶۸ نفر در این مراکز پذیرش شده که کاهش این رقم نسبت به پارسال به علت تعطیلی دوره ای این مراکز در دوران شیوع ویروس کرونا بوده است.
معاون دادستان ایلام نیز در این آیین تاسیس کمپ ترک اعتیاد بانوان را یکی از ضرورت های استان عنوان کرد ابراز امیدواری کرد با ایجاد این مرکز نیاز استان برای درمان زنان مصرف کننده مواد مخدر فراهم شود. محمد کریمی، دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان نیز در این آیین ایجاد این مرکز را اقدامی موثر در ساماندهی زنان مصرف کننده مواد مخدر و تسریع در روند بهبودی این افراد دانست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است