استانداری ایلام

معاون امورعمرانی

احداث بیش از ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای گازرسانی به دو شهر میمه و پهله زرین آباد/گازرسانی ۱۰۰ درصدی به شهرهای استان ایلام

احداث بیش از ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای گازرسانی به دو شهر میمه و پهله زرین آباد/گازرسانی ۱۰۰ درصدی به شهرهای استان ایلام

معاون استاندار ایلام:
⭕️ احداث بیش از ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای گازرسانی به دو شهر میمه و پهله زرین آباد/گازرسانی ۱۰۰ درصدی به شهرهای استان ایلام

🟡 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در حاشیه بازدید از راه های عشایری شهرستان دهلران از احداث بیش از ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای گازرسانی به دو شهر میمه و پهله زرین آباد خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری که برای این امر صورت گرفته بالغ ۵۰ میلیارد تومان است.

وی با عنوان این مطلب که با اجرای این پروژه مهم یکی از خواسته‌های مهم و دیرینه این شهرها برآورده می‌شود گفت: دولت تدبیر و امید خدمات کم نظیری در این مدت در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام داده است.

معاون عمرانی استاندار در ادامه گفت: گازرسانی به شهر میمه پایان یافته است و شهر پهله زرین آباد نیز تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: با گازرسانی به این دو شهر ۱۰۰ درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند خواهد شد.

احمد کرمی تاکید کرد:  تا کنون نیز بیش از ۹۶ درصد روستاهای استان ایلام هم از نعمت گاز بهره مند شده‌اند و این یکی از بهترین و درخشان ترین خدمات دولت برای مردم استان در حوزه گاز رسانی است.

گفتنی است که در راستای خدمت رسانی به عشایر استان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام تاکنون رایزنی های گسترده ای با نهادهای حمایتی و حاکمیتی از بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و ... صورت داده که نتایج بسیار ارزشمندی در توسعه و آبادانی این مناطق داشته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است