استانداری ایلام

استاندار ایلام

راه اندازی مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است

راه اندازی مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است

 مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام افتتاح شد
استاندار ایلام:
✔️ راه اندازی مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام هدف از افتتاح این مرکز را حذف بروکراسی اداری و کمک به تحقق شعار سال جهش تولید در استان عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

وی در ادامه راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت جهت تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت‌های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می‌ کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

سلیمانی‌دشتکی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه‌های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه‌اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی اداری هستند حل شود.

وی در ادامه بر حضور فعال دستگاههای مورد رجوع سرمایه گذاران و تولیدکنند در این دفتر تأکید کرد و افزود: دستگاههای اصلی مانند صمت، محیط زیست، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی ، امور آب و بانک ها باید نماینده تام الاختیار خود را به صورت تمام وقت در این دفتر مستقر کنند تا ان شاء الله شاهد رفع مشکلات سرمایه گذاران در استان باشیم.

استاندار ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد در صورت پیگیری قوی از سوی مدیران و حضور کارشناسان مجرب و متخصص به صورت تمام وقت مشکلات حوزه ی تولید و صنعت ما در استان برطرف گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است