استانداری ایلام

سعید  رضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استان

‍ دیدار مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با مهندس نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور

‍ دیدار مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با مهندس نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور

‍ ‍ دیدار مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با مهندس نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور


سعید  رضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استان  ایلام با مهندس نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت مباحث  مختلفی پیرامون امکانات و تجهیزات موجود برای مقابله با بحرانها، به خصوص بلایای طبیعی در سطح استان مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.
 مهندس نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  با اشاره به لزوم ایجاد تمهیدات پیشگیرانه بر اهمیت آمادگی برای کنترل شرایط بحرانی همه دستگاههای اجرایی  ، حین و بعد از سانحه تاکید کرد.
کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام   با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی  وامکانات وتجهیزات ، پیگیری های لازم در جهت برنامه ریزی فرمانداران بعنوان فرماندهی پاسخ به بحران و  لزوم پیش بینی و پیشگیری از حوادث احتمالی طبیعی بویژه توجه ویژه به فصل بارندگی انجام شده است .
مدیرکل مدیریت بحران در بخش دیگری از سخنان خود به سیل فرودین ۹۸ اشاره کرد و ضمن قدردانی از توجه ویژه دولت ، سازمان‌مدیریت بحران کشور و تلاش های استاندار ایلام گفت : انتظار داریم مانده اعتبارات تصویبی برای بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده علی الخصوص شهرستانهای سیروان و دره شهر (بخش ماژین ) بطور کامل تخصیص یابد . 

کریمیان  خاطرنشان کرد با توجه به اینکه در فصول بارندگی و زمستان قرار داریم خواستار تخصیص اعتبارات پیشگیری برای تجهیز و تامین امکانات دستگاههای اجرایی شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است