استانداری ایلام

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز رای گیری/ممنوع بودن تبليغات ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز رای گیری/ممنوع بودن تبليغات ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد:
⭕️ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز رای گیری/ممنوع بودن تبليغات ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان با تاکید بر ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری، اظهار داشت: هرنوع تبلیعات انتخاباتی از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه ممنوع مي باشد.

وی ادامه داد: در این راستا از نامزدهای انتخابات و هوادارانشان تقاضا مي شود در ساعات مذکور از هر گونه فعالیت انتخاباتی و تبليغی پرهيز نمایند.

وی افزود: همچنین افراد در زمان حضور در شعب اخذ رأي نيز از همراه داشتن هر گونه آثار یا نماد تبليغاتی چون عکس، شعار و ... خودداري نمایند.

دکتر نوذری در ادامه بر رعایت پروتکل‌های های بهداشتی در روز رای گیری تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه می بایست از تجمع در محل اخذ رای جلوگیری شود، رای دهندگان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی سعی کنند با ماسک زدن و استفاده از دستکش و خودکار شخصی از سلامت خود و دیگران محافظت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص شرایط افرادی که می توانند رای دهند، گفت: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ۲ اسفندماه ۱۳۹۸؛ در حوزه های انتخابیه مربوطه شرکت کرده و رای داده اند می توانند در دور دوم نیز در همان حوزه رای دهند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته، در هیچ یک از حوزه های انتخابی شرکت نکرده و رای نداده‌اند، هم می توانند در این انتخابات شرکت کنند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

وی افزود: متولدین ۲۱-۶ -۸۱ به قبل که ۱۸ سال آنها تمام شده است می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاءالله با همکاری که میان عوامل اجرایی و نظارتی وجود دارد و همچنین با همراهی نامزدهای انتخاباتی و مردم عزیز حوزه انتخابیه جنوبی استان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است