استانداری ایلام

استاندار ایلام

مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا لازم الاجرا و قصور در انجام آنها پیگرد قانونی دارد

مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا لازم الاجرا و قصور در انجام آنها پیگرد قانونی دارد

استاندار ایلام:
مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا لازم الاجرا و قصور در انجام آنها پیگرد قانونی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه ۱۴ تیرماه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا از برخی محدودیت ها در پی قرمز شدن وضعیت کرونا در استان خبر داد و گفت: در هفته پیش رو به استثنای کادر اداری فعالیت آموزشی دانشگاه ها، مدارس و سایر موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه ها و ... همه ظرف یک هفته تعطیل هستند، البته منعی برای فعالیت های مجازی وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه ها و ورزشگاه ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه و ... تعطیل می شوند.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی در مناطق قرمز استان در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مساجد و مصلی ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی ممنوع است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داست: تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

وی با تاکید بر این مطلب که تا اطلاع ثانوی تمامی همایش ها و گردهمایی ها تعطیل است و جلسات در صورت لزوم بایست بصورت ویدئو کنفرانس و یا از طریق فضای مجازی برگزار شود گفت: هر نشست و تجمعی که شیوع بیماری کرونا را بالا ببرد ممنوع است.

سلیمانی دشتکی در ادامه برگزاری مراسمات شادی و غم با تجمع جمعیت را ممنوع اعلام کرد و گفت: در این راستا درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه ها در چاپخانه ها نیز ممنوع می شود و تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان ها و نهادها نبایست در هیچ مراسم جمعیتی شرکت کنند.

وی با تاکید بر این مهم که کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند، اضافه کرد: تمامی مصوبات از همین لحظه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است