استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت

استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت

استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت

استاندار ایلام:
شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند. (سوره مبارکه قلم آیه ۱)

سوگند خداوند به قلم، گویاترین شاهد بر قداست آن است و جایی که خداوند، به آفریده ای از آفریده های خود قسم یاد می کند، بشر در چه جایگاهی می تواند از ارج و منزلت آن سخن براند.

و چهاردهم تیرماه، "روز قلم" است و فرصتی مغتنم تا از نقش آفرینی های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود.

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد.

و امروز نقش صاحبان قلم در اوضاع و احوالات کشور بسیار خطیر و با اهمیت است. شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد. در این راستا بیان درست مطالبات مردمی و انعکاس صحیح خدمات و تلاش های صورت گرفته در کشور نیز می تواند بر تعادل بخشی این مسیر اثرگذار باشد.

در استان ایلام نیز به یمن وجود اصحاب قلم و رسانه های متعهد و آگاه امروز شاهد وفاق و همدلی در امور مختلف هستیم که می تواند بعنوان یک الگوی ملی در سطح کشور مطرح شود.

در پایان این روز مبارک را به همه اصحاب قلم و رسانه، نویسندگان، شعراء، روزنامه نگاران، خبرنگاران، مولفین، ناشرین، فیلمنامه نویسان، فعالان فضای مجازی و ... در استان ایلام تبریک عرض می کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی سلامتی توام با با عزت و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است