استانداری ایلام

دکتر نوذری:

مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است

مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است

نشست فرمانداران به میزبانی شهرستان ایلام برگزار شد

دکتر نوذری:
مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز جمعه ۱۳ تیرماه نشست فرمانداران به میزبانی شهرستان ایلام و به ریاست دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و با حضور فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا فرمانداران مناطق ۱۱ گانه استان گزارشی از روند امور در شهرستان های مربوطه به ویژه آخرین وضعیت کرونا ارائه دادند و در ادامه دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ضمن تاکید بر کنترل شرایط پیش آمده در بحث کرونا گفت: با توجه به قرمز شدن اغلب شهرستان های استان در وضعیت کرونا لزوم ایجاد تمهیدات پیشگیرانه در جهت کنترل اوضاع ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: البته در اینجا نقش مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین کننده است اما می طلبد فرمانداران نیز بر اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نظارت جدی داشته باشند و در جهت حفاظت از سلامت مردم هیچ ملاحظه ای نداشته باشند.

دکتر نوذری با توجه به شعار سال و لزوم تحقق جهش تولید در سال ۹۹ تاکید کرد: فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها ضمن مدیریت کامل اوضاع در بحث کرونا بایست تدابیری اتخاذ کنند تا با حفظ پروتکل های بهداشتی کسب و کار مردم نیز تداوم داشته باشد و در این میان با انجام کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید بکوشند.

وی با تاکید بر این مهم که مدیریت کرونا، جهش تولید و امور توسعه ای سه ماموریت مهم فرمانداران در سال پایانی دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: آنچه که در این میان مهم و حائز اهمیت است بکارگیری مشارکت مردم در این سه مقوله مهم است چراکه با همراهی مردم هر کاری امکان پذیر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به شرایط سخت دولت در سال پایانی خود گفت: دولت از یک طرف با تحریم های ظالمانه روبه رو است و از طرفی می بایست هجوم گسترده ویروس کرونا را در کشور مهار کند و در عین حال هم روند توسعه ای و برنامه سند چشم انداز را به پیش ببرد که مجموعه این اوضاع و احوالت نیازمند کار و تلاش بیشتر و داشتن یک روحیه جهادی در امور پیش رو است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: علی رغم رقابت شدید نامزدهای این دوره و غالب شدن مسائل قومی و قبیله ای در رقابت های این دوره اما خوشبختانه با درایت استاندار و پای کار بودن مجموعه عوامل دست اندر کار و مشارکت بالای مردم انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری را در ایلام برگزار نمودیم.

دکتر نوذری در ادامه گریزی به مسائل اجتماعی زد و گفت: در شرایط سخت امروز ما توانستیم در حوزه اجتماعی موفقیت های خوبی در تعدیل و کاهش آسیب های اجتماعی بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: امروز مجموعه راهکارهای ارائه شده نتیجه بخش بوده به طوری که در حوزه خودکشی نسبت به دو سال گذشته بیش از ۱۸ درصد کاهش داشته‌ایم و در دیگر آسیب‌های اجتماعی چون طلاق عملکرد موفقی داشته‌ایم بطوریکه امروز در رتبه ۳۱ کشور قرار داریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است