استانداری ایلام

استاندار ایلام

شناسایی 9 آسیب در حوزه زنان استان ایلام

شناسایی 9 آسیب در حوزه زنان استان ایلام

•    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد :
•    شناسایی 9 آسیب در حوزه زنان استان ایلام
    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان از شناسایی 9 آسیب در حوزه زنان ایلام خبر داد و گفت : ایجاد نشاط اجتماعی در حوزه ورزش یکی از مهمترین برنامه های حوزه امور زنان استانداری ایلام است .
    زینب شیرخانی گفت : در حوزه مشکلات جامعه زنان در استان ، تعداد 9 آسیب مهم را شناسایی کرده ایم که در این زمینه ، بیکاری زنان تحصیل کرده ، کاهش دوام زندگی مشترک  کاهش سطح پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی در نقاط روستایی ، اعتیاد و خودکشی ، پایین بودن شاخص فعالیت های ورزشی زنان ، کاهش مشارکت سیاسی زنان استان از جمله این آسیب ها هستند که برای مبارزه با این آسیب ها در حال برنامه ریزی هستیم .
    وی افزود : نبود امکانات و پارک اختصاصی برای بانوان در مرکز استان و شهرستان ها یکی از مشکلات در زمینه ایجاد نشاط و شادابی برای این قشر در استان است . به همین خاطر ایجاد نشاط اجتماعی در حوزه ورزش یکی از مهم ترین برنامه های حوزه امور زنان استانداری ایلام است .
مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام یادآور شد : هم اکنون 82 مشاور در زمینه امور زنان با حوزه امور بانوان استانداری ایلام همکاری دارند و ما در حال استفاده از تجربیات و ایده های آنها در خدمت رسانی به جامعه زنان ایلام هستی

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است