استانداری ایلام

استاندار ایلام

امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان استان است

امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان استان است

دیدار استاندار ایلام با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
قاسم سلیمانی دشتکی:
✔️ امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان استان است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه با دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست استاندار ایلام ضمن ارائه  گزارشی در خصوص تفاهم نامه‌ها سفر وزیر ارشاد به استان خواستار پیگیری و انجام این توافقات شد و گفت: در استان امور فرهنگی در اولویت کاری مسئولان قرار  دارد و در این راستا وحدت، همدلی و همگرایی بسیار خوبی وجود دارد.

وی در ادامه نقش فرهنگ و هنر در تعدیل آسیب ها و مسائل اجتماعی حائز اهمیت دانست و گفت: در حوادث و رخدادهای گذشته زبان هنر در تعدیل و اصلاح رویکردها اثرگذاری بهتر و موثرتری داشته است.

سلیمانی دشتکی سپس در خصوص مسائل مختلف استان در حوزه فرهنگ و هنر از جمله احداث مجتمع برج هنر ایلام، تجهیز و راه اندازی ساختمان های فرهنگی و هنری شهرستانهای دهلران، چرداول و دره شهر و همچنین حمایت از هنرمندان و اصحاب رسانه در استان بحث و گفتگو کرد.

🔹 در پایان دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از نگاه مثبت و تعامل و حمایت های خوب استاندار ایلام از حوزه فرهنگ و هنر در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات و رفع موانع این حوزه قول مساعد دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است