استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

بازدید معاون اقتصادی استاندار ایلام از مبادی وردی استان در شهرستان دره شهر

بازدید معاون اقتصادی استاندار ایلام از مبادی وردی استان در شهرستان دره شهر

 بازدید معاون اقتصادی استاندار ایلام از مبادی وردی استان در شهرستان دره شهر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام پس از ابلاغ دستورالعمل مهم قطع زنجیره انتقال و منع عبور و مرور افراد غیر ساکن در استان و با دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مبادی وردی استان از ساعت صفر جمعه شب به شدت کنترل می شود و در این راستای صبح امروز و در آغازین ساعت اجرای طرح وی معاونین خود را مامور به بازدید و نظارت بر اجرای این دستورالعمل نمود.

بر اساس این گزارش حیدر نعمتی معاون امور اقتصادی استانداری ایلام از مبادی ورودی استان در شهرستان دره شهر (پل گاومیشان) بازدید بعمل آورد و در جریان منع عبور و مرور خودروهای غیر ساکن در استان قرار گرفت.

نعمتی در حاشیه این بازدید که با حضور فرماندار دره شهر و جمعی از مسئولان محلی انجام شد از اهتمام جدی استان در اجرای دستورالعمل فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری گفت و تصریح نمود: در این شرایط سخت همه بایست به هم کمک کنیم و در این راستا همکاری مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی در ادامه از اجرای تمهیدات لازم در جهت مایحتاج مردم استان در شرایط کنونی خبر داد و گفت: خوشبختانه کالاها و اقلام اساسی و ضروری به اندازه کافی در استان موجود است و هیچگونه دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

وی همچنین در ارتباط با نظارت بر بازار گفت: با سازوکارهای اندیشیده شده بر قیمت و عرضه کالاها نظارت جدی وجود خواهد داشت و مردم از این حیث نیز اطمینان خاطر داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار در پایان گفت: بر اساس بازدید بعمل آمده از ایستگاه پل گاومیشان در آغازین ساعت های اجرای طرح از ورود بیش از ۱۰۰ خودروی غیر بومی به شهرستان دره شهر ممانعت بعمل آمده است و این روند با شدت هرچه تمام تر تا پایان اجرای طرح ادامه خواهد یافت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است