استانداری ایلام

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار:

صنایع کوچک و خرد نقش مهم و اساسی در توسعه اقتصادی کشور و استان دارند به همین خاطر باید مورد حمایت قرار گیرند.

صنایع کوچک و خرد نقش مهم و اساسی در توسعه اقتصادی کشور و استان دارند به همین خاطر باید مورد حمایت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: صنایع کوچک و خرد نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور دارند
به گزارش روابط عمومی استانداری  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: صنایع کوچک و خرد نقش مهم و اساسی در توسعه اقتصادی کشور و استان دارند به همین خاطر باید مورد حمایت قرار گیرند.
 حیدر نعمتی روز شنبه در نشست.... اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی کشور می تواند با برنامه ریزی مناسب برای حمایت از صنایع کوچک و خرد آنان را در چرخه اقتصادی کشور فعال کند.
وی افزود: از آنجایی که زیرساخت های شهرک های صنفی استان هنوز کامل نشده شرکت شهرک های صنعتی می تواند با اختصاص اعتبار مناسب در راستای تسریع این زیرساخت ها کمک کند.
وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی می تواند برنامه مناسبی برای صنایع کوچک استان ارائه کند تا بتواند از ظرفیت واحدهای صنعتی کوچک در چرخه تولید بهره ببرد و اشتغال مولد این واحدها را نیز حفظ کند.
وی از معاون شرکت شهرک های صنعتی کشور خواست که پیگیر افزایش اعتبار سهم استان از محل کمک های فنی و اعتباری شود تا بتوان برخی از واحدها که از چرخه تولید خارج شده اند مجددا با تزریق اعتبار به چرخه تولید بازگردند.
نعمتی گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از تولید است و شرکت شهرک ها می تواند نقش مهمی در ایفای فعال سازی و تداوم فعالیت واحدهای تولیدی که در نواحی صنعتی مستقراند ایفا کند.
وی اظهار داشت: آسیب شناسی لازم باید در خصوص واحدهای صنعتی صورت گیرد تا با مشاوره و مداخله و حمایت مالی به موقع با استفاده از تسهیلات کمک های فنی و اعتباری واحد صنعتی دچار مشکل نشود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است