استانداری ایلام

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ایلام:

همه ایران در ایلام/در اربعین تمرکز ما بر مهران است

همه ایران در ایلام/در اربعین تمرکز ما بر مهران است

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ایلام:
همه ایران در ایلام/در اربعین تمرکز ما بر مهران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در دیدار با #استاندار_ایلام با اشاره به استقبال بی سابقه زوار از مرز مهران، گفت: در اربعین امسال همه ایران در ایلام است.

فتاح با اشاره به این مهم که هیچ مانعی نمی تواند سد راه زوار در تردد از مرز مهران شود، گفت: اینجا جاذبه ای بس عجیب برای زوار اربعین حسینی دارد.

وی با اظهار شگفتی از جمعیتی که این روزها روانه مرز مهران می شود، گفت: از جمعیت ۴۰ هزار نفری منطقه محرومی چون قلعه گنج کرمان حدود ۲۰ هزار نفر روانه مرز مهران شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تعبیر این مفهوم که ۷۲ ملت را برای خدمت رسانی به زوار بسیج کرده ایم گفت: از تمام ظرفیت های بنیاد برای کمک به زوار استفاده خواهیم کرد.

وی زحمات استاندار و مجموعه همکاران را در آماده کردن زیرساخت ها قابل تقدیر دانست و گفت: با توجه به استقبال کم نظیر زوار از مرز مهران بیش از ۶۰ درصد امکانات بنیاد برای اربعین را به مسیرهای اربعین استان ایلام اختصاص داده ایم.

وی افرود: علاوه بر ایجاد یک موکب بزرگ در سه راهی کارزان شهرستان سیروان در استان، ۱۰ میلیون بطری آب، یک میلیون پرس غذا به همراه یک میلیون بطری نوشابه برای خدمت رسانی به زوار اختصاص داده ایم.

وی اربعین را کمک خدا به مردم استان ایلام قلمداد نمود و گفت: البته مردم ایلام شایسته و استحقاق این لطف و محبت الهی را دارند و به همین خاطر ایلام را پایتخت خادمین اربعین حسینی(ع) می خوانند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است