استانداری ایلام

وزیر کشور در ایلام؛

هدف سفر بازدید از مسیر اربعین از مهران تا کربلا است

هدف سفر بازدید از مسیر اربعین از مهران تا کربلا است

از مهران تا کربلا با وزیر کشور
وزیر کشور در ایلام؛
هدف سفر بازدید از مسیر اربعین از مهران تا کربلا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز یکشنبه ۷ مهرماه با استقبال رسمی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام وارد ایلام شد.

وزیر کشور در فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران گفت: با بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات، تدارک لازم برای عبور حداقل سه میلیون زائر از مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: در این سفر با روسای کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی از مرز مهران و زیرساخت‌های و تأسیسات و امکانات و آمادگی‌های ایجادشده در مهران بازدید می شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در ادامه سفر قصد داریم از مسیر مهران تا نجف و از نجف تا کربلا نیز بازدیدی انجام دهیم و تمام‌مسیر و امکاناتی که فراهم‌شده و شرایطی که باید ایجاد شود در این سفر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور در ادامه از نشست با وزیر کشور عراق و استانداران استان‌های مرزی کشور عراق در ادامه سفر خبر داد و گفت: بر اساس آنچه که تاکنون اقدام شده و گزارش‌هایی که کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی کشور ارائه داده‌ است آمادگی‌های لازم برای تردد زوار اربعین حسینی وجود دارد.

وی افزود: باتوجه به این مهم که در زمینه برگزاری مراسم اربعین تجربیات چندساله داریم، امید است با این تجربیات ارزشمند و امکاناتی که تدارک دیده شده و مرز خسروی که امسال اضافه شده، تسهیلات بهتر، راحت‌تر و خدمات مناسب‌تری به زوار اربعین حسینی ارائه بدهیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است