استانداری ایلام

استاندار ایلام

بانک ها در فاز دو اشتغال روستایی و فراگیر کمک کنند طرح های و پروژه های مهم تصویب شود

بانک ها در فاز دو اشتغال روستایی و فراگیر کمک کنند طرح های و پروژه های مهم تصویب شود

 به گزارش روابط عمومی استان تاکید استاندار ایلام بر توجه به سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ بانک ها در فاز دو اشتغال روستایی و فراگیر کمک کنند طرح های و پروژه های مهم تصویب شودداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای هماهنگی بانک ها با تاکید بر تصویب طرح ها و پروژه های مهم در جذب حداکثری فاز دو تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر، تصریح نمود؛ به چند دلیل توجه به پروژه های بزرگ با توجیه اقتصادی لازم حائز اهمیت است. 
وی افزود؛ نفع اول در اشتغال پایدار مطمئن و ثابتی است که در چنین طرح هایی بوجود می آید.
وی نفع دوم را جذب حداکثری تسهیلات اشتغال عنوان کرد و تصریح نمود؛ بطور مثال طرحی چون p.p که حدود 100 میلیارد تومان تسهیلات لازم دارد منجر به سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی در استان خواهد شد و به دنبال خود حدود 400 نفر اشتغالزایی پایدار را نیز ایجاد خواهد کرد.
سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که توجه به پروژه های بزرگ ضمن اینکه پای سرمایه گذاران بزرگ به استان را باز می کند و وسائل و امکانات بیشتری را فراهم خواهد کرد، اضافه نمود؛ توجه به پروژهای بزرگ از پراکندکی سرمایه‌گذاری جلوگیری می کند و تمرکز و نظارت بر امورات را بیشتر قابل دسترس می سازد.
وی سپس راهبرد ایجاد پروژه های بی نام در از میان برداشتن موانع سرمایه گذاری موثر دانست و گفت؛ پروژه های بی نام توجیه دار ضمن اینکه بروکراسی اداری را از سر راه سرمایه گذاران برخواهد داشت از اتلاف وقت و هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری خواهد کرد. 
نماینده عالی دولت در استان ضمن اینکه به بانک ها توصیه کرد که تمرکز را بر روی "تولید، سرمایه گذاری و اشتغال" داشته باشند، تصریح نمود؛ البته در اعطای تسهیلات بایست مواظب بود که اهلیت سرمایه گذار مشخص شود و باید مطمئن شد که او اهل این کار است و می تواند کار را به سرانجام برساند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است